Descriere

Blogul contine stiri mondene despre vedete. Poze, video necenzurate by paparazzi. Partea nevazuta din viata vedetelor de Dorobanti. Articole mondene despre divorturi, concerte, prietenii si barfe despre viata de noapte. Cititi-ma zilnic si nu uitati sa va lasati parerea la articolele citite ! Va foarte multumesc anticipat !

vineri, 30 martie 2012

Primele declaraţii ale Sylviei după despărţirea de Andrei

"Ne vom rezolva problemele într-un mod decent. Îmi doresc doar să ne vedem fiecare mai departe de viaţile noastre"

Sylvia rupe tăcerea şi vorbeşte despre despărţirea de Andrei. Artista a spus că sunt oameni decenţi şi că vor să îşi vadă fiecare de viaţa lui.

Aseară Andrei a rupt tăcerea şi a dezvăluit într-o emisiune TV că Sylvia l-a înşelat. "Nu am nimic de comentat. A fost alegerea lui să apară la o emisiune TV şi să explice. Consider că suntem doi oameni maturi şi sunt convinsă că ne vom rezolva problemele într-un mod decent. Este viaţa noastră privată şi ţin ca oamenii de lângă noi să respecte lucrul ăsta. Dacă voi avea vreodată explicaţii de dat sau discuţii le voi avea cu Andrei şi atât", a spus Sylvia în emisiunea "Drept la ţintă de la Kanal D.
"A fost un şoc pentru toată lumea. Ăsta este un subiect pe care îl voi discuta eu cu el şi atâta tot. Nu îmi este uşor şi nici lui nu îi este uşor şi nu are rost să spun mai mult", a mai spus cântăreaţa.
Întrebată dacă este adevărat că într-un SMS îi spunea amantului ei cuvintele "te iubesc", Sylvia a negat."Eu nu ştiu absolut de niciun SMS şi nu aş putea să confirm sau să afirm. Nu comentez căsnicia mea cu Andrei şi nu o să comentez niciodată la televizor. În momentul de faţă discutăm, vorbim la telefon, suntem doi oameni civilizaţi care au hotărât să îşi separe drumurile. Suntem convinşi că ne vom reface viaţa foarte bine şi după asta. Ne vom rezolva problemele cu discreţie. Îmi doresc doar să ne vedem fiecare mai departe de viaţa noastră şi să rămânem nişte oameni cu bun simţ, decenţi, care s-au iubit foarte mult. Vom merge împreună la divorţ. Noi nu ne-am bătut în casă, nu ne-am smuls părul din cap", a subliniat Sylvia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu