Descriere

Blogul contine stiri mondene despre vedete. Poze, video necenzurate by paparazzi. Partea nevazuta din viata vedetelor de Dorobanti. Articole mondene despre divorturi, concerte, prietenii si barfe despre viata de noapte. Cititi-ma zilnic si nu uitati sa va lasati parerea la articolele citite ! Va foarte multumesc anticipat !

vineri, 30 martie 2012

Kamara, despre divorţul lui Andrei

Kamara, despre divorţul lui Andrei de la "Alb Negru" de Sylvia: "Andrei a avut de suferit din punct de vedere emoţional, dar cea care a pierdut este fosta lui soţie"

Kamara, colegul şi partenerul de trupă al lui Andrei, a mărturisit că acesta a dormit aseară la el şi a vorbit despre starea lui de spirit după despărţirea de Sylvia.

"Aseară Andrei a dormit la mine, ce-i drept. Nu pot să zic că este distrus. Este un bărbat puternic. A luat situaţia în piept. Nu este uşor, e vorba de un cuplu care a fost solid. Ei erau împreună de 7 ani, erau căsătoriţi de 3 ani. Eu zic că acum o lună erau bine. Din păcate, ne-a lăsat pe toţi mască situaţia asta. Nici eu nu mă aşteptm la aşa ceva", a spus Kamara în emisiunea "Drept la ţintă" de la Kanal D.
Kamara a descris şi starea de spirit a lui Andrei, după ce a făcut ieri anunţul că s-a despărţit de Sylvia. "Eu zic că e mai bine acum. Aseară am avut meci, chiar a dat două goluri şi am câştigat meciul după ce a intrat el. Ştii cum e, uneori te refugiezi în anumite lucruri ca să scapi de altele. Ei au fost un cupu exemplar, de aceea ne-au lăsat pe toţi mască. Andrei e cel care a avut de suferit din punct de vedere emoţional, pe moment, dar pe termen lung, cea care a pierdut este fosta lui soţie", a mai spus Kamara.
Din cauza unui amantlâc Sylvia si Andrei s-au despartit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu