Descriere

Blogul contine stiri mondene despre vedete. Poze, video necenzurate by paparazzi. Partea nevazuta din viata vedetelor de Dorobanti. Articole mondene despre divorturi, concerte, prietenii si barfe despre viata de noapte. Cititi-ma zilnic si nu uitati sa va lasati parerea la articolele citite ! Va foarte multumesc anticipat !

vineri, 30 martie 2012

Andrei şi Sylvia au de împărţit o casă de 200.000 de euro

Andrei şi Sylvia au de împărţit o casă de 200.000 de euro şi o maşină!
Andrei Ştefănescu a aflat că soţia lui, Sylvia, îl înşeală cu Iulian Demeter după ce a angajat un detectiv particular care să o urmărească.
Cântăreţul de la Alb şi Negru a mărturisit că l-a durut foarte mult faptul că soţia lui l-a înşelat cu un tânăr de numai 20 de ani şi că a dat cu piciorul în toate realizările lor.
Potrivit emisiunii Pobeştiri Adevărate, cei doi au reuşit, de când sunt împreună, să-şi construiască o casă în valoare de 200.000 de euro şi să-şi cumpere o maşină.
Andrei a anunţat ieri la Happy Hour că azi va depune actele de divorţ.
"Mulţi mi-au spus să mă mai gândesc, dar mi se pare foarte devreme. Noi suntem împreună de 6 ani, de trei ani suntem căsătoriţi, am făcut o casă împreună, am construit o carieră. Cum să se plictisească aşa de repede? Ce o să fie peste 15 ani? Cum să fac un copil cu ea?", a spus Andrei.

Va reamintim ca Sylvia si Andrei s-au despartit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu